maandag 4 april 2011

Challenge For You....

Op het blog van Challenge for you heeft Wilma deze keer gekozen voor een kleurenchallenge. Deze foto geeft aan welke kleuren je dan moet gebruiken.
Dit is mijn kaartje

De kleuren vind ik heel erg leuk, en ik had net nieuwe scrapvellen binnen gekregen dus dat kwam wel goed van pas.


Het papier is van Maja Design (Crea Diem) helamaal super, de stempels zijn van Inkadinkado swirls van Tim Hotz en ik heb nestabilities gebruikt tot slot een lintje en een bloemetje erop.



Lieve Groetjes Marian


bedankt voor jullie bezoekje en reactie


9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden!! Gave swirl.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schittrende kaart en erg mooi hoe je de challenge hebt vertaald! En zeker ook dat je meedoet met CFY!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje !!! Ik vind dat vogeltje erg leuk !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! Geweldig papier dat Maja Design:)en je vogeltje vind ik erg schattig.
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!! De kleuren zijn precies goed gekozen!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian Leuk dat je ook mee doet.Deze is ook mooi.Tot morgen.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje, heel mooi papier en het vogeltje is zo leuk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg! Ik vind die swirls zo in het blauw mooi! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg lief het lijkt net alsof jou vogeltje naar "mijn" vogeltje kijkt,
    Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen