maandag 17 januari 2011

Verjaardag....

Vorige week schreef ik al dat ik een aantal kaarten nog niet kon laten zien. Nou hier is er alvast 1tje.



Gister was mijn hobbyvriendinnetje Linda jarig en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt. Zij is gek op katten vandaar dat ik dit plaatje heb gebruikt. Het stiksel heb ik met de hand gedaan.
Gezien ik geen dikker garen heb, heb ik gewoon naaigaren gerbruikt maar dan 4 draden tegelijk en dat was wel een beetje lastig (ggrrrr), want het gaat snel in de knoop. Maar het is toch nog goed gekomen.

Lieve groetjes MARIAN

6 opmerkingen:

  1. Ja hoor mooi kaartje weer.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Jij gaat als een speer zeg!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke poezenkaart Marian, grRRRRoetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er super uit, grappig prentje, heel leuk voor een echte poezenmens.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart geworden, en ik maak ook de stiksteekjes met de hand hoor, gebruik flosdraad, vind het plaatje erg grappig.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen