zondag 16 januari 2011

Mannenkaart....


Meestal maak je leuke kaarten met frisse kleurtjes die niet echt geschikt zijn om naar een man te versturen. Ik heb mezelf er nu maar eens toe gezet om wat mannen kaarten te gaan maken.
Eerder deze week had ik al een verjaardagskaart gemaakt voor een man, (maar die kan ik nog niet posten volgende week laat ik hem zien), ik ben maar gelijk met de volgende begonnen.
Dit is dan het resultaat, vindt zelf dat ie wel aardig is gelukt, maar ik vindt het nog altijd lastig om een mannenkaart te maken.

Thanks voor jullie bezoekje en de leuke berichtjes.

Lieve groetjes MARIAN

5 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart, sobere kleuren passend bij het onderwerp. Knap gedaan, die tagjes en de tekst vind ik te gek!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind m' echt heel mooi,een schitterende mannenkaart.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het altijd een hele klus hoor die mannenkaarten.
    Maar jou is het goed gelukt zie ik wel.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed gelukt je mannenkaart, ziet er top uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige mannenkaart, je ziet, zeker met dit papier komt er heel wat moois uit.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen