donderdag 14 februari 2013

Love....

 
Op de valreep nog een valentijnskaart af.
Meestal maken we romantische kaarten, maar ik heb er een wat stoerdere kaart van gemaakt.
De achtergrond met distress stain (wit) ingesmeerd en wat uitgepoetst, daarna gestempeld en even met de heattool gedroogd en als laatste nog geëmbost.
 
En dan kom jij. ineens voorbij
En keert m'n wereld ondersteboven
Ik kan het nog steeds niet geloven
Dat een iemand als jij
zo kan houden van mij
Dit gaat nooit meer over
Laat me never never
never nooit meer los
 
 
Lieve groetjes Marian
 
 
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties.
 

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtig valentijnkaartje en het gedicht is ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super wat een mooi gedicht
    je kaart ook hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedicht en kaart prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo zeker een mooi gedichtje en kaart.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedicht en je kaart is ook al zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere valentijnskaart Marian en je gedichtje is prachtig.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie valentijnskaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere romantiek Marian. Goeie kaart, goeie tekst. De laatste zingt in mijn hoofd door, kan het nog steeds niet geloven....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt, en wat een mooi gedicht,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen