dinsdag 28 juni 2011

Challenge....


Ik heb deze kaart gemaakt om mee te doen met de challenge van CFY #17.
Ik heb 2 randjes rondom geborduurd, wat een drama was dat, m'n gaatjes waren te klein voor de naald maar die moest wat groter zijn anders kon het draad er weer niet door al met al is het met wat porren  en morren toch gelukt.
Wat ik gebruikt heb is  een stans van nestabilities, papier is van Maja Desing, de vlinder is een stempel van Jennibowlin studio en het kant is van intratuin.

Lieve Groetjes Marian

bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke reacties.

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje geworden.
    Die borduursels blijf ik erg leuk vinden.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met een hele mooie vlinder !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Die vlinder is er zo prachtig bij! En wat leuk dat je meedoet!
    Ja, dat borduren... ik stik met de naaimachine en als ik echt wil borduren stik ik zonder draad en borduur dan na.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en dat borduren maakt het ook erg leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian, Wat een leuke kaart! Wat is er op 8 oktober? Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtie kaart heb je gemaakt. Mooi papier ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg mooie kaart. Ik vind die vlinder ook schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen