maandag 14 maart 2011

Sweet Girl....




Enige tijd geleden kreeg ik van Rochella een bedankkaartje met foto's van haarzelf. Ik dacht gelijk; hier ga ik een mooie LO van maken. Ik heb haar met een omweg gevraagd wat voor kleuren zij leuk vind en dat was dus paars, lila en roze of de blauwtinten. Gezien de foto ook paarstinten heeft heb ik daar voor gekozen. Toen deze LO eenmaal af was heb ik haar ook gevraagd of ik het op mijn blog mag plaatsen en dat vond ze wel heel erg leuk. Ik heb haar deze LO kado gegeven en ze was er heel blij mee en ze vond (vind) hem erg mooi.

Lieve groetjes Marian

5 opmerkingen:

  1. Nou, dat ze deze mooi vond kan ik me goed voorstellen, want het is een schitterend geheel! PRACHTIG gedaan, erg mooie kleuren en veel te bekijken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat kan ik me goed voorstellen dat ze deze Lo mooi vind, ziet er prachtig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is pracht hoor Marian, mooie kleuren en papier heb je gebruikt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is zeker niet zo gek dat ze er blij mee was/is.
    Het resultaat is prachtig geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen